İş & Sosyal Güvenlik Hukuku

İş & Sosyal Güvenlik Avukatı Diyorsanız;

Hukuk büromuz başta Ostim, İvedik, Siteler , Sincan Organize Sanayi Bölgesi ( OSB ) gibi Ankara’nın işçi ve işveren sınıfının yoğun olarak bulunduğu sanayi bölgelerinde hem işçi avukatlığı hem de işveren avukatlığı yapmaktadır.

İşveren avukatlığı yaptığımız çoğu firmayla uzun yıllar süren danışmanlık ilişkimiz mevcuttur. Burada özellikle işverenlerin en temel sıkıntılarından olan alacaklarının tahsili , işçilerinin özlük işlemlerinin takibi sırasında dikkat edilmesi gereken hususlar , yaşanabilecek olası iş kazalarında işverenin haklarının korunması, işçinin işten

ayrılış sürecinin yönetilmesi, doğabilecek işçi alacakları davaları süresince işverenin haklarının korunması verdiğimiz danışmanlık hizmetinin temelini oluşturmaktadır.

İşçi avukatlığında ise başta kıdem tazminatı olmak üzere işçilik alacaklarının tahsili, arabuluculuk süreçlerinin yürütülmesi, yaşanabilecek iş kazalarında işçinin alması gereken maddi ve manevi tazminatın işverenden alınması gibi işçinin en temel haklarını korumaktayız.

Özellikle organize sanayi bölgelerinde işçi ve işveren uyuşmazlıklarının çözümünde uzun yıllardır çalıştığımız için karşılaşılabilecek çoğu olasılığı bilmekte ve bu konuda çözüm yolları üretebilmekteyiz.

Ostim, İvedik, Sincan gibi organize sanayi bölgelerinde hem işçi avukatlığı hem de işveren avukatlığı konusunda kapsamlı bilgi ve tecrübeye sahip olduğumuzu ve bu konuda sorunlarınıza en net çözümleri getirecek hukuk bürosu olduğumuza inanıyoruz. Bu konudaki sorunlarınız için randevu alabilirsiniz.