Aile Hukuku

Boşanma Avukatı Diyorsanız;

Aile Hukuku denildiği zaman ilk akla gelen dava türü boşanma davası olmakla beraber aslında boşanma davası diyerek bu kapsamlı konu çok basitleştiriliyor.Aslında boşanmayla beraber , NAFAKA, MADDİ VE MANEVİ TAZMİNAT, VELAYET, BABALIK DAVASI, DÜĞÜN TAKILARI , EV EŞYALARI, EVLİLİK SIRASINDA VE ÖNCESİNDE ALINAN MALLARIN DURUMU gibi üzerinde özenle çalışılması gereken ve uzmanlık gerektiren pek çok dava konusu vardır.

Hukuk büromuz pek çok dava koluna bakmakla beraber uzmanlık alanı Aile Hukuku Davalarıdır. (BOŞANMA DAVASI, NAFAKA DAVASI , MADDİ VE MANEVİ TAZMİNAT DAVASI , VELAYET DAVASI , BABALIK DAVASI, DÜĞÜN TAKILARI , EV EŞYALARI VE EVLİLİK SIRASINDA VE ÖNCESİNDE ALINAN MALLARIN DURUMUNU İNCELEYEN MAL REJİMİNİN TASFİYESİ DAVALARI) Sadece boşanma davaları ve boşanma süreci üzerine uzmanlığa sahip ekibimizle hem maddi hem de manevi açıdan süreci en az zararla atlatmanızı sağlıyoruz.

Boşanma davalarında, dava nedenleri ulu orta konuşulamayacak kadar özel konularken, dava sonucunda ulaşılmaya çalışılan haklar (Nafaka, Maddi Manevi Tazminat, Düğün Takılarının ve Mal Rejiminin Tasfiyesinin Hesaplanması ) her önüne gelen kişiden fikir alınamayacak kadar detaylı bilgiyi gerektiren konulardır. Bu nedenlerle sizin için özel dizayn ettiğimiz görüşme odalarımızda uzman avukatlarımızda boşanma davanız konusunda bilgi alabilir istediğiniz hesaplamaları yaptırabilirsiniz.

Evliliğinizin son buluyor olmasının aslında yeni hayatınızın başlangıcı olduğunu unutmamanız gerekir, bundan dolayı kararlarınızı oldu bittiye getirmeden hem kendinizin hem çocuklarınızın hakkını koruyacak bir bilinçle hareket etmek için desteğimizi almadan hareket etmeyin